wtorek, 20 czerwca 2017

Jak odnaleźć w sobie determinację?

Swojemu odbiciu w  lustrze wiele możemy zarzucić. Znam ludzi zajmujących się fitnessem hobbistycznie, zawodowych sportowców, wiecznie początkujących czy młode mamy walczące o wagę sprzed ciąży. Wszystkie te osoby łączy jeden fakt, z łatwością wskazujemy palcem która partia ciała nadal wymaga poprawy. Ci, których mamy za wzory do naśladowania często sami wcale tak o sobie nie myślą a ich wewnętrzny krytyk podpowiada im, że cały czas jest coś do zmiany. Praca nad swoimi niedoskonałościami jest dobrą cechą charakteru i nie warto jej w sobie tłumić. Owszem, ówczesne wymagania są bardzo oderwane od rzeczywistości ale każdy z nas sam może sobie wyznaczyć własną metę. Podjęcie wyzwania nie jest łatwe, niezależnie od tego czego będzie ono dotyczyło. Jeśli chcesz się nauczyć obcego języka, poprawić swoją skoczność, zacząć grać na pianinie albo zwyczajnie schudnąć wymagało to będzie od Ciebie szeregu tych samych cech. Musisz być zdeterminowany, umieć sobie odmawiać, panować nad pokusami i przestrzegać pewnej dyscypliny. Taki trening osobowości pozytywnie wpływa na wiele aspektów życia a jeśli chcesz siebie polubić, musisz stawiać sobie wyzwania. Oczywiście wiele razy Ci się nie uda bo Twoje słabości Cię przerosną. Warto jednak próbować bo satysfakcjonujące nas rzeczy to te, o które musimy zawalczyć.

Jak nie myśleć o głodzie?
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na regulację apetytu jest odpowiednie nawodnienie. Nasz apetyt często mylimy z głodem a z badań wynika, że objadaniu się sprzyja odwodnienie organizmu. O wodzie powiedziano już chyba wszystko.Doskonale wiemy jak ważnym jest składnikiem a mimo to bardzo często dopuszczamy do sytuacji, że z pragnienia zasycha nam w ustach, boli głowa lub występują zawroty przy gwałtownym wstawaniu. Sposobem na uniknięcie takich sytuacji jest jedna mała butelka. Miej ją zawsze w torbie i uzupełniaj zwykłą kranówką. Dzięki filtrowi węglowemu usuwany jest smak i zapach chloru z wody kranowej. Jednym filtrem możesz napełnić butelkę kilkaset razy! Jest to więc ogromna oszczędność dla Twojego portfela, miesięcznie zostaje Ci na koncie ponad 60 zł więcej. Ponadto, korzystając z Dafi,  troszczysz się o środowisko. Butelka ta nie zawiera bowiem Bisfenolu A (związku chemicznego wykorzystywanego do produkcji tworzyw sztucznych) a do środowiska co roku trafia o 25 kg plastiku mniej. Same zalety, warto więc mieć ją w swoim domu. 

Butelka filtrująca kosztuje 35 zł, możesz ją zamówić tutaj ----> klik!

WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE!
Marzysz o swojej własnej, spersonalizowanej butelce filtrującej Dafi? Mamy dla Ciebie SUPERKONKURS! Odwiedź stronę www.butelka.dafi.pl, zaprojektuj butelkę i udostępnij swoje dzieło na Instagramie z oznaczeniem @dafi_polska. W opisie swojego zdjęcia napisz: Jakie kolory wyrażają Twoją energię i dodaj #DAFIkoloryenergii W pierwszym etapie konkursu, spośród wszystkich zgłoszeń, wybierzemy aż 50 osób, które otrzymają zaprojektowaną butelkę!  
Ale to nie wszystko!  
W drugim etapie każdy ze zwycięzców butelki będzie mógł umieścić na swoim profilu jej zdjęcie w lifestylowym wydaniu i powalczyć o kolejne nagrody! Dla Autorów najlepszych zdjęć w 2 etapie konkursu przygotowaliśmy: 
* 3 torebki Sabriny Pilewicz z własnymi inicjałami i 10 zestawów produktów Dafi 

Pierwszy etap konkursu potrwa do 09.07, a drugi do 06.08. 
Szczegóły dostępne są w regulaminie ---> tutaj!

Jak walczyć z ochotą na słodkie?
Osobiście uważamy, że apetyt na słodycze nie jest niczym złym i nie wyrządza szkód w naszym organizmie pod warunkiem że wiemy, jak go zaspokoić. Sprawdźcie nasz ulubiony przepis na tartę jogurtową, którą możecie sobie przyrządzić bez wyrzutów sumienia.




Czego potrzebujemy?
spód:
szklanka ugotowanej kaszy jaglanej
łyżka mąki kokosowej lub ryżowej
jajko
banan
łyżka ksylitolu lub miodu

masa jogurtowa:
300 g jogurtu greckiego
300 g serka ricotta
trzy kurze białka
miarka odżywki białkowej truskawkowej (można pominąć)
1 łyżka budyniu waniliowego
szklanka świeżych truskawek
dwie łyżki ksylitolu lub miodu

do dekoracji:
świeże owoce sezonowe (truskawki, borówki, jagody, czereśnie, maliny, poziomki itp.)

Jak to zrobić?
1. Ugotowaną kaszę jaglaną blendujemy. Dodajemy mąkę, jajko, rozgniecionego banana, ksylitol i wyrabiamy ciasto. Powinniśmy uzyskać z ciasta kulkę a jeśli jest za rzadkie, dodajemy odrobinę mąki kokosowej. Ciastem wykładamy foremkę do tarty i wkładamy do piekarnika rozgrzanego do 180 st.C na ok. 15 minut.
2. Wszystkie składniki na masę blendujemy w dużej misce i przelewamy na podpieczony spód. Pieczemy ok. 20 minut w tem. 180 st. C.
3. Gotową tartę dekorujemy w lodówce. Przechowujemy w lodówce.

Smacznego!