Pogodnie.

Moje życie opiera się na wyczekiwaniu, na odpowiednią temperaturę. Aby odwlec w czasie pewną czynność ludzie często używają określeń typu: kiedyś, jak będę miał pieniądze, w przyszłości, jak schudnę... W moim przypadku jest to określenie: jak już będzie ciepło. I to nie dlatego, że lubię sobie odkładać zadania w nieskończoność. Po prost pewne temperatury powodują u mnie zamrożenie mózgu. Działam na wolniejszych obrotach, jestem mniej wydajna a wyczłapanie z domu zajmuje mi dłużej niż samo przebywanie na zewnątrz. Natomiast gdy jest ciepło mam ochotę wstać najwcześniej jak się da, wybiec na dwór i robić tysiąc rzeczy jednocześnie. Gdybym była zwierzęciem zdecydowanie nie byłby to zmiennocieplny ptak, raczej niedźwiedź, który zapada na zimę w stan odrętwienia. Na szczęście mamy już maj, dlatego najwyższa pora ożyć. Dzisiejszą sukienkę miałyśmy w szafie już od kilku tygodni, czekała jednak na magiczne zdanie: jak już będzie ciepło. Oto dziś ten mityczny dzień.

sukienka- NA-KD.com ok. 190 zł ---> użyj kodu: marsi20 a otrzymasz 20% zniżki na wszystkie produkty na www.na-kd.com

sukienka- NA-KD.com ok. 190 zł ---> użyj kodu: marsi20 a otrzymasz 20% zniżki na wszystkie produkty na www.na-kd.com

Na zdjęciach: Marsi


Napisała: Pati

Sprawdź nasz najnowszy odcinek na 
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger