Sposób na idealną cerę.

Ostatnio na snapie (pati_bukowska) pokazywałam Wam moje kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Biorąc pod uwagę tysiące pytań odnośnie produktów pomyślałam, że napiszę o tym dla Was posta. Przez wiele lat miałam okropne problemy z cerą a gdy w końcu udało mi się ją wyleczyć, nie mogłam znaleźć odpowiednich produktów do pielęgnacji. Przetestowałam praktycznie większość z dostępnych na rynku pianek i kremów. Te skuteczne kosztują krocie a te tańsze albo przesuszają albo przetłuszczają skórę. W końcu udało mi się znaleźć kosmetyki, które szczerze mogę Wam polecić. Po pierwsze zawierają kwas hialuronowy, który bardzo poprawia jakość naskórka. Po drugie nie naruszają naturalnej bariery ochronnej skóry, czyli potocznie mówiąc nie świecimy się po tym jakbyśmy wysmarowały się olejem. A po trzecie cena jest bardzo przyjazna dla portfela. Aktualnie moja pielęgnacja twarzy to dosłownie trzy produkty:

1. Olejek do oczyszczania z kwasem hialuronowym ok. 21 zł
Do mycia twarzy używam olejku Argan Cleansing Face Oil, który pod wpływem wody zamienia się w pianę. Zmywa makijaż, usuwa zanieczyszczenia, upłynnia sebum. Daje efekt satynowej miękkości skóry i regeneruje ją.

2. Olejek arganowy z kwasem hialuronowym ok. 26 zł
Na oczyszczoną skórę nakładam olejek Argan Face Oil. Dosłownie dwie kropelki. Szybko się wchłania i zawiera składniki wypełniające zmarszczki. Kilka kropli można też dodać do swojego ulubionego kremu i taką mieszankę nałożyć na twarz.

3. Krem nawilżający ok. 21 zł
Kremu nawilżającego argan + makadamia + marula używam rano. Zmniejsza pory i niedoskonałości skóry. Idealnie nadaje się pod makijaż.

Kosmetyki , które wymieniłam możecie znaleźć praktycznie w każdej drogerii albo zamówić przez internet. Niedługo postaram się zrobić dla Was posta o makijażu. :)

Miłego dnia!

Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger