Być jak królewski wasal.

Świat wokół gna jak oszalały a ja ugrzęzłam w martwym punkcie. Takie mam ostatnio wrażenie. Wydaje mi się, że wszyscy z wyjątkiem mnie realizują swoje Wielkie Życiowe Plany, wspinają się po społecznej drabinie feudalnej a ja jak ten chłop pańszczyźniany muszę godzić się z tym, co podsuwa mi podły los. Podobno to normalne, że co jakiś czas dopada nas uczucie zrezygnowania i beznadziejności, co dodatkowo potęguje księżycowa pogoda i chlapa. Mam jednak nadzieję, że jak grom z jasnego nieba spadnie na mnie MOTYWACJA. O tak, słowo MOTYWACJA to ostatnio ulubieniec roku. Każą nam być zorganizowanym , prowadzić generator codziennych osiągnięć w postaci dziennika, przeprowadzać bilans zysków i strat i stworzyć swój biznes plan. Potępieniem społecznym grozi zalegnięcie w fotelu z butelką piwa w ręku. Nie możesz być jak chłop pańszczyźniany, musisz być jak królewski wasal. Bądź indywidualny, niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju!  Odwiedzaj kiermasze zdrowej żywności, jak ciasta to wyłącznie z białka dla sportowców a psu kupuj wyselekcjonowaną karmę bogatą w witaminy. Bo przecież dziś pies nie może po prostu obgryźć kurczaka z zupy i pobiegać po dworze bez smyczy. Pies to musi mieć specjalne ubranie, najlepiej dzwoneczek i kokardkę no i nosidło z kryształami Swarovskiego. Możesz też kupić mu przebranie dinozaura albo Mikołaja a sobie zafundować lifting osoczem. Wtedy to już w ogóle jesteś super !
Ostatnio stałam się straszną marudą, aż sam siebie nie poznaję. Obiecuję poprawę, kolejny post będzie bardziej optymistyczny. Póki co wszystko mnie wkurza, łagodnie mówiąc. Bywa i tak.
kurtka- Rubinfashion 249 zł
buty- Tally Weijl  219 zł
spodnie- Tally Weijl 129 zł
koszula- Cropp 89 zł
szalik- Tally Weijl 59 zł
rękawiczki- Tally Weijl 39 zł

Napisała: Pati

Sprawdź nasz najnowszy odcinek na 
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger