Gdzie ta jedyna?

Próbujemy uporządkować sobie dni w logiczną całość tylko po to, żeby spotkać kogoś, kto ten porządek przewróci do góry nogami. Przez nasze życie codziennie przewija się setka osób, dlaczego tak trudno poznać kogoś, kto zostanie w nim na dłużej? Ja­ka by to była oszczędność cza­su za­kochać się od pier­wsze­go wejrzenia. W dobie Internetu wielka miłość powinna wydawać się prostsza. Możesz odpalić fejsa, Instagrama, Tindera, w chwili rozgoryczenia- randkowy portal. A tam, przeglądasz oferty kandydatów, analizując rubryczki. Chce dzieci? Papierosy? Zawód? Szukanie miłości przeradza się w grę strategiczną z jasno określonymi zasadami. Mój serdeczny kumpel ogląda się za szczupłymi brunetkami średniego wzrostu, lubi zabawne kobiety z uśmiechem na twarzy, długie włosy i bystry umysł. Spotyka dokładnie taką. Pytam, co poszło nie tak ? Słyszę: no nie wiem, nie było tego czegoś. Gdy chciała się spotkać mówiłem, że mam trening a tak naprawdę grałem w Fifę. Jak znaleźć kobietę z siłą rażenia potężniejszą niż Fifa? Pomimo ogromnej konkurencji ze strony Playstation wierzę w uczucie zwane chemią, które jest w stanie wygrać.
Bo są jeszcze na świecie kobiety, w których codziennie można zakochiwać się bardziej. 
buty- Badura 549 zł-----> KLIK! 
poncho - Tally Weijl 
naszyjnik- Uni Vesti 29.90 zł -----> KLIK!

Napisała: Pati 


Na zdjęciach: Marsi


Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger