Dlaczego chłopak mnie olewa? Czyli dylemat z pierwszej strony BRAVO.

Znam pewną prześliczną dziewczynę, wygląda jak z amerykańskiego teledysku, ma świetny gust, nosi oryginalne zestawienia i bardzo dba o dłonie. Szkoda, że ów dobry gust nie przekłada się na sprawy damsko- męskie. Choć staram się nie oceniać sercowych wyborów innych ludzi, bo sama zbyt długo błądziłam, to jej przypadek jest tak powszechny, że zdecydowałam się go opisać. Jej wybór to schemat- powiela go odkąd skończyła gimnazjum. Przystojny, przekonany o własnej zajebistości egocentryk, który powinien wytatuować sobie na nadgarstkach wyraz IGNORANCJA, zamiast Amore Qui Merentur ( Kochaj tych, którzy na to zasłużyli). Być może w myśl owej zasady moja koleżanka nie zasłużyła. Dlatego to ona pisze, dzwoni, przejmuje się. To ona wymyśla im zajęcia, organizuje czas, głowi się dokąd mogą pójść, co mogą zrobić. W zamian otrzymuje wieczorem smsa `Dziś idę z kumplami, nie wiem o której wrócę`. A na wiadomość `Przecież mieliśmy spędzić czas razem` dostaje odpowiedź `Męczą mnie te Twoje ciągłe fochy. Ja potrzebuję przesbtrzeni`. Jak to jest, że mądre, wartościowe kobiety usilnie próbują związać się z facetami, którzy bynajmniej mają na to ochotę. Czemu tak łatwo poddajemy się relacji, w której codziennie trzeba walczyć o zainteresowanie drugiej strony? Odrzucamy dobrych chłopaków na rzecz upośledzonych emocjonalnie arogantów, którzy zaniżają poczcie naszej wartości. W ciągu paru miesięcy śliczna i bystra dziewczyna przepoczwarza się w natarczywą desperatkę, usilnie próbującą zasłużyć na miłość. Znam pewien sposób na taką przypadłość. Trzeba sobie w końcu uzmysłowić, że to nie w nim jest problem a we mnie samej, bo źle wybieram. Złe wzorce wynosimy z domu i to one mają wpływ na nasze przyszłe wybory. Zapytana wprost o radę odpowiedziałam: `Odetnij się od za upodobań i daj szansę komuś, kto nie pasuje do schematu`.
zegarek - Daniel Wellington 795 zł -----> KLIK! kod `bukowskie` to 15% zniżki, ważne do 15.09.15
buty - Wojas 349 zł -----> KLIK!
kurtka- Selfieroom 169 zł -----> KLIK!
bluza- Nike 249 zł -----> KLIK!
spódnica- Selfieroom 65 zł -----> KLIK!

Napisała: Pati


Zdjęcia: Marsi
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger