Żal za grzechy.

Często czegoś żałujemy. Wydanych pieniędzy, straconego czasu, wizyty u fryzjera. Ale niewłaściwy wybór ma to do siebie, że okazuje się być takim dopiero po czasie. Jeśli ktoś dawał Ci ogromne szczęście, choćby przez chwilę, to czy powinno się żałować tej znajomości? Niby staramy się unikać popełniania błędów a tak naprawdę najczęściej je wspominamy. Pożądamy spokojnego, zrównoważonego życia, wierności i przestrzegania zasad a najczęściej wracamy myślami do momentów, które totalnie wymknęły się spod kontroli. `Wierz mi, ma­lut­ka, żałuje się wyłącznie bezczyn­ności, niez­de­cydo­wania, wa­hania`. Czego żałujesz w życiu najbardziej? - zapytała mnie ostatnio redaktorka w trakcie wywiadu. Powiedziałam, że nie wiem i zmieniłam temat. Ale chyba już wiem. Żałuję tego, że nie ma dziś przy mnie wielu dobrych ludzi, bo nasze drogi się rozeszły. Czasem chcę zadzwonić do nich w środku nocy i powiedzieć im, że zwyczajnie tęsknię. Że często o nich myślę, i wracam wspomnieniami do wspólnych chwil. Żałuję, ze tego nie potrafię.

Napisała: Pati


Zdjęcia: Marsi
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger