Walentynki.

Walentynki są świętem zakochanych, którzy wręczają sobie dowody miłości w postaci uroczych podarków. Poza tym są doskonałą okazją do tego, żeby sprawić przyjemność temu, o kim się intensywnie myśli. Pamiętam, że w gimnazjum co roku stawiano wielką urnę, z której po kilku godzinach wylewała się dzika miłość w postaci czerwonych kart, kupionych w hurtowni papierniczej tuż przy szkole. Wtedy uwielbiałam ten dzień bo nie był zarezerwowany tylko dla par. Razem z dziewczynami pisałyśmy miłosne wyznania do najbrzydszych dziewczyn w szkole, podszywając się pod najprzystojniejszych chłopców. W skrajnych przypadkach proponowałyśmy miejsce i godzinę randki a same chowałyśmy się w krzakach wyczekując nadejścia ofiary. Choć uważam, że był to z naszej strony objaw głupoty i nudy absolutnej to bawi mnie do dziś!
Gdy masz piętnaście lat czekasz na kartkę od `tajemniczego wielbiciela` łudząc się, że wysłał ją chłopak, którego szukasz wzrokiem na każdej przerwie. Przed dwudziestką oczekujesz wyznań nad bukietem kwiatów, po dwudziestce kolacji przy świecach, przed trzydziestką kąpieli w płatkach róż. I dziwnym jest to, że te wszystkie miłosne ceregiele nie cieszą tak bardzo jak poczciwa czerwona pocztówka od NIEWIADOMOKOGO. Pamiętam jak taką dostałam. Siedziałam uważnie na lekcji biologii, gdy walentynkowa delegacja przerwała wykład o pełzaku amebie, wypełniając klasę magią miłości. Na kartce był mały uroczy piesek siedzący w koszyku z różami, z drugiej strony nic prócz pisanego na kolanie `Zostań moją walentynką`. Moje szczęście osiągnęło wymiar nieskończoności, kartkę mam w domu do dziś. I do dziś łudzę się, że wysłał ją ON, a nie moje niezwykle dowcipne koleżanki.

bluza- Endorfina 219 153,31 zł -----> KLIK!
spodnie- Endorfina 179 125,30 zł -----> KLIK!
czapka- Snapbox 29 zł -----> KLIK!
buty Air Jordan- Worldbox 499.99 399,99 zł -----> KLIK!
buty Nike Air Max- Worldbox 579.99 499.99 zł -----> KLIK!

Na zdjęciach: Marsi

Napisała: Pati
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger