Opowieści z krypty.

Był piątek wieczór, siedziałyśmy w zatłoczonej restauracji, lekko wcięte, a to przez promocję na drinki. Kupujesz dwa, dwa następne dostajesz za free. W stoliku po lewej stronie gościła para, która przez półtorej godziny wymieniła ze sobą może cztery zdania. Ona przeglądała Instagrama co jakiś czas podnosząc wzrok, jakby chciała sprawdzić, czy jej ukochany jeszcze dycha. Zamówili największą pizzę z podwójnym serem i dwa desery z płynną czekoladą. Zjedli wszystko. Kończyłam czwarte Mojito, gdy temat zszedł na wiadome tory. Obie cenimy sobie w naszych schadzkach to, że nie użalamy się nad sobą. Nie mamy w naturze rozpoczynania rozmowy od `ale się dziś nie wyspałam, strasznie zimno na dworze, nie mam na nic siły, u mnie wszystko po staremu ...` Jeśli da się kogoś zagadać na śmierć, to łącząc nasze siły, potencjalna ofiara zeszłaby z tego świata jakieś sześć razy. I wtedy właśnie, pomiędzy gadką na temat cesarskiego cięcia a kelnerką pytającą `czy wszystko smakuje?` padło dramatyczne, aczkolwiek powszechne pytanie:
- Jestem z nim a myślę o kim innym! To normalne ?
Nie wiedziałam co odpowiedzieć, bo nie wiem co jest normalne. Ale mówię:
- Normalne.
Związała się z wątpliwej inteligencji trenerem z siłowni, który wrzuca w sieć ich wspólne zdjęcia z podpisem `Z moją krejzolką koffaną. Kocham Cię skarbie, na zawsze Twój`. Nie, nie ma czternastu lat i nie odkrył właśnie Internetu.
- Codziennie myślę o tym Pawle, z którym się kiedyś spotykałam. Widziałam go ostatnio. Zastanawiam się jakby to było z nim ... Ale z drugiej strony nie potrafiłabym chyba zerwać z Kacprem. Chociaż on mnie tak wkurza...
Już miałam otwierać usta, żeby wydobyć z nich coś niegłupiego bo wiedziałam, ze właśnie nadeszła pora na jakieś słowa pocieszenia z mojej strony. Jednak zbawienie spadło mi z nieba!
- A może jednak coś jeszcze paniom podać?
- Tak, poprosimy jeszcze raz to samo!

Jak zawsze nie cierpię nadgorliwej obsługi, tak tym razem miałam ochotę zaproponować jej, żeby się napiła razem z nami! Bo nie ma nic gorszego, niż podpowiadanie komuś, że powinien zerwać. Wtedy zawsze obrywasz z półobrotu. Sprawdzone info!

kurtka - Goodlookin 199.90 89.90 zł -----> KLIK!
czapka- Snapbox 139 zł -----> KLIK!
buty- Worldbox 729.99 399.99 zł -----> KLIK!
spodnie, top- Bershka
pasek- Topshop

Napisała: Pati


Na zdjęciach: Marsi
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger