A do ślubu pójdę odziana w szczęście.

Są dwa rodzaje kobiet: te, które upolowały już tego jedynego i te, które są w trakcie. Być w trakcie to znaczy mieć chłopaka/partnera lub przebywać w niezobowiązującym związku ze sobą samym, czyli być singlem. Nasze życie nieustannie kręci się wokół szeroko rozumianego STANU. Możesz przebywać na rynku wolnych i nieśmiało się rozglądać, możesz tkwić w związku beznadziejnym albo udanym, możesz być tuż przed ślubem, tuż po, rozwodzić się albo w końcu cieszyć upragnioną wolnością. Wariantów jest wiele, a większość z nas nieświadomie wybiera opcję: to skomplikowane. Jest tylko jeden typ kobiet, które są bezwarunkowo szczęśliwe, dla których nic nie jest skomplikowane. Jakie to kobiety? Te tuż przed ślubem! Kilka dni temu miałam przyjemność poznać dwie dziewczyny, których status i stan umysłu lada moment ulegnie zmianie. Jak ostatnio udało mi się pozbyć uczucia zazdrości, tak kilka dni temu uderzyło mnie ze zdwojoną siłą. I wcale nie zazdroszczę tego, że będą miały mężów a ja nie. Zazdroszczę im wszechogarniającego szczęścia. Patrzę na nie i widzę, że promienieją. Na co dzień cicha i raczej skryta dziewczyna na pytanie `A jaką będziesz miała suknię?` nakręca się jakby opowiadała dziecku bajkę. Niektóre nazwy tkanin słyszałam po raz pierwszy w życiu. Moja babcia do opisania tego stanu używa określenia `lata z ogonem do góry`. Mi kojarzy się ono z uczuciem, gdy nowy chłopak po raz pierwszy zaprasza na noc. Powiedzonko babci wzięło się od tego, że jej rudy kot biegnie przez pół podwórka ze sterczącym ogonem, słysząc szelest opakowania od karmy. Wygląda wtedy jak małpa i przy tym niesamowicie mnie śmieszy. Wszyscy raz na jakiś czas bywamy takim rudym kotem, choć zdecydowanie za rzadko. Dlatego zazdroszczę wszystkim tym pannom tuż przed wydaniem, których dzień i noc rozpiera energia nie od pojęcia dla nas- singli. Nie wiem czy to wizja sukni, gości, wesela czy podróży poślubnej wprowadza w ten błogi stan. Wiem tylko, że to mało istotne. Kota kręci szamka i on to wie. Nas kręci coś nowego. I też to wiemy.

Wszystkim tym, którzy tak jak ja są zmęczeni monotonią- życzę uniesienia ogona.
Jutro w Hali Arena w Poznaniu odbędzie się Poznań Hip Hop Festiwal. Otwarcie drzwi o 17.30. Ponadto będzie można odwiedzić stoisko handlowe Wize and Ope z 25% obniżką na wszystkie produkty. Tym, którzy mają ochotę spotkać się z nami- zapraszamy ;)

czapka Adidas ---> ok 150 zł
bluza Adidas -----> 200 zł KLIK!
futro Signific ---> 99,99 zł KLIK!
zegarek  Wize and Ope ---> 245 zł KLIK!
spodnie Saint Mass ---> 199 zł KLIK!
buty Adidas Jeremy Scott ---> 949 zł


Napisała: Pati
Zdjęcia: Pati
Na zdjęciach: Marsi
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger