Gdy życie podkłada Ci świnię- załóż jej homonto.

Prace klasowe z języka polskiego wyglądały tak, że przychodziliśmy na dwie godziny lekcyjne i pisaliśmy na wybrany temat. Nie przewidywano przerwy na kanapkę. Tę formę wszyscy lubiliśmy zdecydowanie bardziej niż odpowiedzi na konkretne pytania. Zawsze można było trochę popłynąć, `lać wodę`, napisać cokolwiek. Mój problem polegał na tym, że zwykle w połowie pracy orientowałam się, że jest jakaś bez sensu i może powinnam wybrać coś innego bo skończyły mi się pomysły. Pamiętam temat `Bohater książki W Pustyni i w Puszczy, którym chciałbyś być`. Wymyśliłam sobie, że chciałabym być słoniem Kingiem, ale w porę zorientowałam się jakie to głupie. Wybrałam więc inny ale miałam tak mało czasu, że pisałam szybko i słabo więc dostałam jakąś tróję. Kto wie, może słoń King uplasowałby mnie na lepszej pozycji, gdybym odpowiednio rozwinęła wątek wyjścia na wolność po niewoli w wąwozie. Tak to jest, że wątpliwości sprawiają, że za szybko się poddajemy. Pierwsze wybory podejmuje serce więc nie można ich zakłócać wątpliwościami rozumu. Zrobiło się górnolotnie ale sens jest prosty i banalny jak horror o nawiedzonym domu. Chodzi o to, żeby się nie poddawać, nigdy w życiu! I o to, żeby niepewność nie wysysała z nas nadziei. Do każdego czasem przychodzi zwątpienie, zwykle wtedy gdy widzisz, że coś nie wygląda tak jak miało, że nie działa, że się przeliczyłeś i nie jest tak ekstra jak w scenariuszu powstałym w głowie. Zderzenie z rzeczywistością potrafi podciąć skrzydła, pytanie jak się nie dać? Czarne scenariusze dopadają każdego i nagle w wyśmienitym pomyśle ukończenia kursu o gotowaniu widzisz jedynie stratę pieniędzy i czasu. W związku tez miło być mega a tu ciągłe niedopowiedzenia, na koncie coraz mniej i kierunek studiów też Cię wykiwał. Jak żyć, Panie Premierze? Pocieszenie tkwi w tym, że nikt nie jest w stanie w całości ogarnąć swojego życia. Są momenty lepsze i rozczarowania, tak to działa. Nie ma kogoś kto nigdy, ani przez moment, nie był szczęśliwy i nie ma też ludzi, których życie nigdy nie trafiło cegłą w głowę. A teraz padnie banał nad banałami: jeśli się poddasz to Twój wybór, a nie los.

Ps. Wracając do słonia. Po latach dochodzę do wniosku, że wmyślając motyw trąby, jako symbolu łączności ze światem pozaziemskim, może wywieszono by moją pracę w szkolnej gablotce w dziale: Takie głupie, że aż mądre.


sukienka/spódnica: Razar ---> 149 zł KLIK
płaszcz: PresKA ---> 249.99 zł KLIK
buty: Bootsy  --->  89.90 zł KLIK
zegarek: Wize and Ope ---> 205 zł KLIK!
rękawiczki:  Szaleo ---> 39.99 zł KLIK

Napisała: Pati
Zdjęcia: Marsi
Na zdjęciach: Pati
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger