środa, 2 sierpnia 2017

Jaki jest mężczyzna idealny?

Nie wiem jak jest teraz, ale gdy ja byłam dziewczynką to karmiło się nas historyjkami o pięknej wakacyjnej miłości i tajemniczym chłopcu z innego miasta, który nagle pojawia się w Twoim życiu i kradnie ten pierwszy pocałunek. Kupowałyśmy z przyjaciółkami gazetę Bravo, paczkę chipsów i oranżadki w proszku, siadałyśmy na ławce i ta która najbieglej czytała, recytowała na głos listy od czytelniczek. Opowieści o przystojnym ratowniku, uroczym wnuczku odwiedzającym babcię albo chłopcu roznoszącym lody na plaży z pewnością przyprawiały o szybsze bicie serca, nie tylko mnie. Teksty pod tytułem `Gdy się budzę mam erekcję` szczególnie nas ciekawiły i zawstydzały, wcześniej jednak musiałyśmy wspólnie ustalić istotne fakty. Gdy już udało nam się zaklasyfikować męskie i żeńskie narządy rozrodcze, ustalić że erekcja to nie choroba oczu a ejakulacja nie jest terminem określającym zagładę wszechświata, można było przystąpić do lektury. Zawsze jednak wolałam romantyczne historyjki miłosne z pogranicza banału. Nie wymagały skomplikowanej terminologii i można było wyobrazić sobie siebie w roli głównej bohaterki. Dzieciństwo mijało a pięknej miłości z przystojniakiem poznanym na kolonii jak nie było, tak nie było. Zawsze bowiem interesowałam się kimś, kto bynajmniej wiedział o moim istnieniu albo jego zainteresowanie można by określać w skali ujemnej. Może to taka dziecięca przywara, że kochamy się w najprzystojniejszych chłopcach gardzących dziewczynkami, nauczycielach albo starszych bartach koleżanek? Utopijna wizja mężczyzny idealnego zdominowała nasze pojęcie na temat facetów. Dziecięce fantazje, choć dziś dość odległe, wciąż potrafią wkraść się w umysły starych już bab. O tak, starych, bo gdy miałam lat jedenaście to osoby, którym bliżej do trójki z przodu wydawały mi się być dinozaurami. Gdy zapytasz takiej `starej baby` jak wygląda facet z jej fantazji to myślisz, że powie `odpowiedzialny, zaradny, opiekuńczy` ? Oczywiście, wypada tak powiedzieć. Jednak każda z nas wolałaby, żeby szarmancki Pan poznany w kawiarni miał twarz Achillesa, ciało Herkulesa i portfel Plutosa. Od małych dziewczynek różnimy się jednak tym, że oddzielamy fantazje od rzeczywistości. I pomimo tego, że naszemu wybrankowi (tak jak i nam samym) daleko do ideału z marzeń sennych, kochamy go za jego `nieboskość`. Czasem jednak można delikatnie puścić wodze wyobraźni, bo każda z nas ma w sobie pierwiastek tej małej dziewczynki.

Moją stylizację dopełniły szarości na paznokciach. W wakacje warto postawić na lakiery hybrydowe Semilac. Jasny popiel o brązowym, kamiennym odcieniu to mój dzisiejszy wybór. Gdy mam ochotę na zmianę odcienia czy odświeżenie koloru nie muszę pędzić do kosmetyczki. Domowy zestaw do manicure i pedicure mieści mi się w szufladzie, dzięki czemu moje paznokcie są zawsze zadbane. Ty też możesz mieć swój osobisty, poręczny salon piękności. Ceny zestawów zaczynają się od 129 zł, sprawdź koniecznie ---> zestawy Semilac

Napisała: Pati
Na zdjęciach: Marsi


Sprawdź nasz najnowszy odcinek na   z naszym treningiem z okazji urodzin magazynu Shape !

10 komentarzy:

  1. Ja w Bravo najbardziej lubiłam czytać komiksy. Były taaaakie romantyczne, pełne emocji i napięcia... Na szczęście na końcu zwasze był happy end. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ofc, zawsze był tam jakiś przystojniak którego podziwiałyśmy. Jeśli chodzi o chłopaków, z reguły chodziłam własnymi drogami i nie zależało mi na ich atencji. ;)) Pamiętam, że odkąd pierwszy raz obejrzałam "Seks w wielkim mieście" moim ideałem mężczyzny był Mr Big. Teraz, mimo że nadal mam do niego słabość, nie wiem czy chciałabym być z kimś o kogo musiałabym tak zabiegać jak Carrie o tego przystojnego bogacza. Wzorem idealnego faceta jest dla mnie Kapitan Ameryka :> . Niestety, w obecnych czasach mało juz jest takich szarmanckich, bohaterskich i szanujący kobiety mężczyzn.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, buty przyciągnęły uwagę najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie razi to "bynajmniej"... ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. https://www.publicdesire.com/iona-embroidered-lace-up-platforms-in-black-velvet

      Usuń
  5. Fajny tekst, przeurocza Marsi, uwielbiam Cię ślicznotko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a do gazety bravo obowiązkowy błyszczyk! <3
    piękne zdjęcia, piękna Marsi. dziewczyny, gdzie kupiony ten czarny kombinezon oraz cudne buty? zawsze wypisujecie sklepy, tym razem nie ma :(
    Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Pamela <3 Faktycznie umknęło nam tym razem :P Kombinezon z https://na-kd.com/ a buty tutaj znajdziesz ---> https://www.publicdesire.com/iona-embroidered-lace-up-platforms-in-black-velvet Pozdrawiamy <3

      Usuń
  7. Widać, że tekst pisane przez 20-latki ;), ale po co mieszać w to 30-letnie kobiety i wypowiadać się w ich imieniu?

    OdpowiedzUsuń