Zdrowe śniadanie w pięć minut.

Będąc studentką wybiegałam z domu na zajęcia z kubkiem kawy. Nie jadłam śniadań,  na uczelni wrzucałam w siebie jakąś kanapkę, batona albo jogurt a pierwszy pełnowartościowy posiłek zjadałam około godz. 16.00 Moja porcja obiadowa spokojnie zaspokoiłaby górnika ale wilczy głód do jakiego się doprowadzałam sprawiał, że nie potrafiłam tego kontrolować. Często nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak ogromny wpływ na to co jemy w ciągu całego dnia ma poranny posiłek. Jeśli wiecznie się spieszysz i rano wybiegasz z domu na czczo, nie masz apetytu tuż po przebudzeniu albo próbujesz zrzucić kilka centymetrów unikając śniadań to wiedz, że efekt będzie odwrotny. Sprawdź nasze szybkie patenty na pełnowartościowy i sycący posiłek.

SMACZNE ŚNIADANIE W 5 MINUT !

1. Owsianka z masłem orzechowym i owocami.


2. Jogurt naturalny z owocami, orzechami i wiórkami kokosowymi.


3. Koktajl odżywczy. Wystarczy zmiksować wszystkie składniki, dodać kilka kostek lodu i można wychodzić ! Jeśli nie zdążysz wypić go w domu, zawsze możesz przelać do plastikowej butelki lub kubka i ruszyć w drogę.

pół szklanki kawałków ananasa
pół banana
1 miarka waniliowej odżywki białkowej
szklanka mleka migdałowego
2 łyżeczki wiórków kokosowych

Składniki miksujemy blenderem, podajemy z kostkami lodu.


4. Jajecznica na klarowanym maśle Ghee z rzeżuchą i szynką drobiową.


5. Pieczywo pełnoziarniste z gotowanym jajkiem i szynką. Przed poranną toaletą wrzuć jajko do wody i zagotuj. Gdy wyjdziesz z łazienki będzie gotowe do zjedzenia. 


6. Serek wiejski z pieczywem i warzywami.

7. Koktajl czekoladowo- bananowy.
1 miarka czekoladowej odżywki białkowej
1 szklanka mleka migdałowego
1/2 banana
3 łyżeczki masłą migdałowego
łyżeczka kakao

Składniki miksujemy w blenderze.


Celowo pominęłyśmy omlety, naleśniki i pancakesy, które bardzo często występują u nas w roli śniadania. Ich przygotowanie zajmuje jednak dłużej niż 5 minut a chciałyśmy być wiarygodne. Sprawdźcie sami ! Każdą z tych prostych rzeczy zrobicie w parę minut. Od dziś nikt nie wychodzi z domu na głodniaka !

Nie widziałeś jeszcze naszego najnowszego odcinka na pt. Jak zebrać lajki na Insta? 
SPRAWDŹ KONIECZNIE ! 

Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger