Koniec lata.

Lato się kończy i pora wrócić do szarej rzeczywistośći. Gdy byłam nastolatką bardzo lubiłam ten okres bo kojarzył mi się z kupowaniem pachnących okładek na zeszyty. Dziś, z początkiem września, dopada mnie bardzo sentymentalny nastrój. Lubię siedzieć w pochmurny dzień (taki jak dziś) z kubkiem herbaty pod kocem i oglądać zdjęcia z dzieciństwa. Według życiowych poradników, marnowanie czasu jest największym wrogiem naszej ambicji. A ja tak nie uważam. Czasem lubię się zatrzymać i wyciągnąć Kartony Przeszłości. Są w nich moje stare zeszyty w tych właśnie pachnących okładkach, bilety do zoo, karty telefoniczne, pocztówki i pamiątki z latarni w Kołobrzegu. Ulubiony jest śpiewnik harcerski i zeszyt zwany `Złote Myśli`. Taka podroż wgłąb przeszłości wcale mnie nie dołuje, wrecz przeciwnie. Przeszłość potrafi być bardzo inspirująca. Wrzesień jest dla mnie odpowiednim miesiącem na wprowadzenie w życie zmian. Nie mówię o banalnym `od jutra się odchudzam i chodzę na siłownię`. Chodzi mi raczej o coś więcej niż cielesność. Według horoskopów, wrzesień to idealny czas na odkrywanie w sobie nowych umiejętośći, pięlęgnowanie kontaktów z ludźmi i wyciąganie wniosków z dotychczasowych poczynań. W Kartonie Przeszłości jest też mój pamiętnik, niejeden. Głupio się go czyta, ale mając piętnaście lat mało kto mądrze prawi. Gdy się człowiek zastanowi nad tym co było często dochodzi do wniosku, że wiele beznadziejnych chwil miało swój pozytywny wpływ na teraźniejszość. Na codzień trzeba jednak trzymać tę przeszłość pod kontrolą, najlepiej szczelnie zamkiętą w szafie. Jeśli skończysz to czytać, zajrzyj do swojej własnej skrzyni skarbów. Na pewno jest w niej coś, o czym dawno nie pamiętasz.

Dzisiejsza stylizacja inspirowana końcem lata. Do jej uzupełnienia dobrałam lakier hybrydowy Semilac . Deszczu nie przewidziałam.


Lakiery hybrydowe są idealnym rozwiązaniem dla tych kobiet, które cenią sobie czas. Manicure hybrydowy wykonuje się raz na dwa tygodnie. Kolor jest wytrzymały, nie odpryskuje, a dzięki bazie witaminowej dwukrotnie zwiększa ochronę płytki. W tym miesiącu bliżej nam do jesiennych kolorów, które idealnie wspólgrają z cieplejszymi stylizacjami. Zestaw do domowego manicure hybrydowego to wydatek rzędu 219 zł. Kolory dobieramy wedle uznania, co nie jest łatwym zadaniem ze względu na ogromny wybór. 

Sprawdźcie szczegóły na oficjalnej stronie Semilac ---> tutaj


kurtka- House 169,99 zł 
choker ręcznie robiony- Pracownia Agaty 20 zł
spodenki- Sinsay 39 zł
narzuta- Reserved 119 zł
buty- House 59,99 zł
lakier do paznokci- Semilac 29 zł

Sprawdź nasz najnowszy odcinek na pt. FIT BEAUTY, czyli sposób na dobry LOOK
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger