Kwestia wyborów.

Gdy się ma osiemnaście lat to połowę czasu spędza się na rozmowach o studniówce i potajemnych randkach w parku. Drugą część na gadkach o kursie prawa jazdy i ciągłym braku kasy. W mojej klasie istniały nieformalne zawody pod tytułem: kto jako pierwszy zdobędzie licencję na dorosłość. Miała ona postać plastikowej karty z napisem: kategoria B. Najbardziej zdeterminowani śmiałkowie podchodzili do zadania po pięć razy. Jak dalej potoczyły się ich losy, tego nie wiem. Być może do dziś podróżują hulajnogą. W moim przypadku nie było tak źle, choć do teraz mam problemy z parkowaniem na kopertę. Pieniądze na pierwszy egzamin dostałam od rodziców. Było to jakieś 120 zł. Miałam grzecznie stawić się na polu bitwy i pokonać Niebezpieczny Zakręt Śmierci w postaci łuku na placu manewrowym.W tym samym czasie odbywał się koncert mojego ulubionego zespołu. Kochałam się w wokaliście od podstawówki więc poważnie myślałam o tym, żeby kwotę 120 zł z rozkoszą przeznaczyć na spotkanie z idolem. Chęć wstąpienia do szeregów mobilnych osiemnastolatków okazała się jednak silniejsza. A mój koncert? Musiał chwilę poczekać. Ale na następny, zamiast tramwajem, pojechałam już własnym autem.

Jeżeli Wam również brakuje czasem kasy, mamy dla Was świetne rozwiązanie. Zamiast wybierać, zgarnijcie dodatkowe 760 zł i cieszcie się obiema przyjemnościami jednocześnie. W najnowszej promocji mBanku do wygrania kasa na paliwo, prawo jazdy albo telefon.
Jak zgarnąć nagrody? Szczegóły tutaj --->PROMOCJA mBank

Chcesz dostać 760 zł od mBanku na dofinansowanie prawa jazdy, pieniądze na paliwo albo voucher na smartfona?

1. Otwórz eKonto m w mBanku.
2. Zarejestruj się w trakcie Happy Hours do promocji BRAŁBYM (w każdą środę od 10 sierpnia, od godziny 20.00).
3. Zaproś do mBanku co najmniej 3 pełnoletnie osoby, które założą konto.
4. Aktywnie korzystajcie z konta.
5. Odbierz wybraną przez siebie nagrodę:
- albo voucher na smartfon,
- albo kasę na paliwo,
- albo kasę na prawko.

szczegóły tutaj ---> PROMOCJA mBank

Życie to miliony wyborów, Ty zdecydujesz, co zrobisz :)
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger