Dylematy.

Życie to kompromisy i dylematy. Najtrudniej jest mi wybrać pomiędzy tym co bym chciała a tym co powinnam. Gdyby rozdzielić mój rozum i serce wyszłyby dwie całkiem ciekawe osoby. A tak jest jedna: niezdecydowana. Podobno karma wraca, warto więc być dobrym, współczującym, słuchać głosu serca i stawiać na miłość. Z drugiej strony prościej się żyje tym przebiegłym i interesownym, którzy potrafią się w życiu ustawić. "Warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto." Jak pogodzić jedno z drugim i czy w ogóle można? Ciężko jest być uczciwym wobec kogokolwiek jeśli czujesz, że sam siebie oszukujesz. Podobno upodobania klarują się z czasem. Czekam więc na ten sądny dzień, w którym w końcu się dowiem co jest dla mnie najważniejsze. Moje serce źle mi podpowiada i często mam do niego o to żal. Teksty piosenek głoszą, że nie warto robić czegoś wbrew sobie. Jednak życie pokazuje, że czasem trzeba, jeśli nie chcesz skończyć jako ofiara własnej naiwności, karmiąca się marzeniami o Nibylandii. Serce też się myli.
Napisała: Pati

Zdjęcia: Marsi
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger