Uwaga, hejter!

Przypadek, którego Wam wszystkim radzę permanentnie unikać: MALKONTENT.Kroczą po naszej plancie istoty, którym nie da się dogodzić. Doszukują się wad we wszystkim, poza sobą samym rzecz jasna. Maruda i pesymista to zbyt lekkie określenie. Miałam wątpliwą przyjemność poznać kilka duszyczek, które bez wahania w rubryce zawód mogłyby sobie wpisać: hejter. Przede wszystkim przedstawicielki płci żeńskiej uwielbiają wytykać. Zaczęłam się zastanawiać czy antagonistyczne nastawienie do wszystkiego co się rusza wynika z kompleksów niższości czy wyższości. Jeszcze tego nie rozgryzłam. Kompleksy czy przekonanie o własnej nieomylności? A może mieszanka wybuchowa w połączeniu ze szczyptą zazdrości i zgryzoty ? Jeśli się natkniecie to wiejcie! Przed wejściem do lasu widnieje tabliczka ostrzegawcza: UWAGA, ŻMIJE I KLESZCZE. Co oznacza, że masz prawo zdecydować czy chcesz wejść czy nie. Groźny pies też zawsze ostrzega, że jest groźny i że on tu pilnuje. Dlaczego Hejterzy nie ostrzegają przed swoją beznadziejnością? Jakie to byłoby sprawiedliwe, gdyby przed podjęciem rozmowy uprzejmie informowali: Rozmawiasz ze mą na własną odpowiedzialność. Wiedz, że wyssam z Ciebie całą energię i sprawię, że staniesz się bezproduktywny- tak jak ja. Odkąd wyszłam z liceum uciekam od tych, którzy mają na mnie negatywny wpływ i powiem Wam, że to jedna z rozsądniejszych decyzji jakie udało mi się podjąć. Zainstaluję sobie w telefonie aplikację, która uchroni mnie przed zbliżaniem się do takich przypadków. Niech ją tylko wymyślą!
buty - buu.pl 199 zł -----> KLIK!

Na zdjęciach: Pati

Zdjęcia: Marsi
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger