Nie lubię czuć, że się wstydzę.

Starzy ludzie i dzieci wiedzą jak żyć. Ci, którzy stoją na początku i na końcu drogi, bawią się najlepiej. Maja gdzieś to, co myślą inni, Są albo za młodzi, żeby wiedzieć, że powinni się tym przejmować, albo za starzy, żeby ich to obchodziło. Najciężej jest tym, którzy znajdują się gdzieś pomiędzy. Dziś w piwnicy przygotowywałam świąteczny stroik. Moja artystyczna dusza sprawiła, że wena nieco mnie poniosła. Połowa pomieszczenia świeciła od brokatu, po drugiej części walały się świąteczne ozdoby. Przyszły do mnie sześcioletnie dzieci naszych sąsiadów, zakomunikowały, że chcą usiać obok i patrzeć. A potem zapytały czy mogą sobie pooglądać moją piwnicę, zapytały ile mam lat i gdzie jest mój mąż, a na końcu z zaciekawieniem śledziły jak próbuje przytwierdzić do gałązki plastikową kuropatwę. Co czułam? Że jest mi miło bo mam towarzystwo. Zastanawiam się co bym sobie pomyślała, gdyby zamiast tych dzieci zszedł do mnie sąsiad- rówieśnik, usiadł obok i zakomunikował, że przyszedł sobie popatrzeć. Nigdy nie myślę źle o ludziach, którzy robią to co chcą, a nie to co wypada. Mimo to sama nie zawsze potrafię się przełamać. Dobrze byłoby, gdyby dzieci zechciały podzielić się z nami tym swoim nieskrępowaniem. Może wówczas dłużej bylibyśmy zakochani, częściej poznawali ciekawe osoby i rzadziej żałowali.

Ps. Świąteczny stroik wyszedł apetycznie, pochwalę się jutro na Instagramie -----> KLIK!

Na zdjęciach: Pati

płaszcz - Mosquito 249.99 199.99 zł -----> KLIK!
bluza - Mosquito 79.99 zł -----> KLIK!
spodnie, plecak - Cropp 
szalik - Szaleo 44.99 zł -----> KLIK!
rękawiczki - Szaleo 34.99 zł -----> KLIK!
czapka - Adidas  ok 150 zł
buty - Worldbox 399.99 zł ----> KLIK!

Napisała: Pati
Zdjęcia: Pati
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger