Nigdy nie wyglądasz piękniej niż wtedy, gdy się śmiejesz.

Gdybym miała przywołać w pamięci momenty, gdy czułam się najszczęśliwsza to nie potrafiłabym przytoczyć ani jednej konkretnej sytuacji. Za to pamiętam mnóstwo momentów, gdy moje oczy uśmiechały się bardziej niż usta. I to były te najlepsze chwile w życiu. Radości szukamy w dowcipach, wyjściach do klubu albo tabliczkach czekolady. Oczekujemy, że nieokiełznane szczęście dopada w dniu ślubu, gdy dowiadujesz się, że zaliczyłeś ważny egzamin albo dostajesz super pracę. Tymczasem te najlepsze momenty życia ukrywają się w zwykłych chwilach. Pamiętam spacer po parku w piękny lipcowy dzień, jadłam lodowy sorbet, słuchałam opowiastki i delektowałam się słońcem i zapachem lata. Pamiętam też jak skręcałam się ze śmiechu na łóżku, albo gdy jadłam naleśniki  w ulubionej restauracji. I te wszystkie zwyczajności udowadniają mi, że znaczą dużo więcej niż wycieczka do tropikalnego kurortu albo impreza w drogim klubie. Kiedyś usłyszałam, że uśmiech kosztuje dużo mniej od elektryczności a daje dużo więcej światła. To płynie prosto z serca, wędruje daleko i czasem uśmiechasz się mimowolnie. Jak wtedy gdy się z kimś umawiasz i widzisz go już z daleka jak idzie w Twoją stronę. Nie chcesz się `zdradzić` ale za cholerę nie jesteś w stanie nad tym zapanować. Szczere reakcje są w ludziach najpiękniejsze i to ich trzeba w życiu poszukiwać. Kiedyś umiałam robić głupią minę do złej gry i wiele razy cieszyłam się tylko po to, żeby nikt nie poznał jak bardzo jest mi źle w środku. Dziś oduczyłam się teatrzyku cieni i udawanych emocji bo to męczy dużo bardziej. Może nie wypada na głos tego wypowiadać, ale rodzinne wigilie, dalekie wyjazdy czy ekstra koncerty nie dają mi tyle ile potrafi dać bezcenne uczucie, że już niczego więcej nie potrzebujesz.
 Kochać to znaczy dawać komuś swoją radość, i tego się trzymajmy ;)
spodnie - cocomoda -----> 109 zł KLIK!
bluza- atellie -----> 128.90 zł KLIK!
zegarek - atellie -----> 40.90 30.90 zł KLIK!
bransoletki - magia zakupów -----> 10.90 7.08 zł KLIK!
kurtka - signific
buty - labotti -----> 76.30 zł KLIK!

Napisała: Pati
Zdjęcia: Pati
Na zdjęciach: Marsi
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger