sobota, 22 lutego 2014

O tym, za co nie lubię kobiet #1.

Za co nie lubię kobiet? Za to, że nienawidzą innych kobiet. Mężczyźni mówią o tym zjawisku `zazdrość` moim zdaniem bardziej brak pewności siebie. Żeby przybliżyć Wam co poeta ma na myśli pokuszę się o krótką opowiastkę.
Jest piątkowy wieczór, wybiła godzina imprezy, wszyscy zmierzają w stronę klubu ostatnim metrem. Czas podróży: jakieś `10 minut. Wystarczająco, żeby poplotkować. `Poznasz dziś mojego kumpla, miły z niego chłopak ale dziewczynę to ma beznadziejną. Przygotuj się na jakieś złośliwości`. Klub wypełniony po brzegi, stoimy przy barze, zamawiamy drinki. Jednym uchem słucham muzyki, drugim opowieści o zazdrosnym facecie wypowiedzianych z francuskim akcentem. Jednym okiem obczajam kolesi, drugim przemykające panie. Niektóre z nich naprawdę fajne, co mnie cieszy bo to zawsze lepiej bawić się wśród zadbanych ludzi. Rozlega się głośne `Ciaooooo!` wypowiedziane w najbardziej optymistyczny sposób jaki się da. To wspomniany kumpel. Podstawowa gadka, którą ja nazywam wymianą formalności: jak masz na imię, skąd jesteś, gdzie studiujesz.... Nagle zza pleców Pana Ciao wyłania się bohaterka opowieści. Zwykła dziewczyna, przeciętny wzrost, przeciętna waga, przeciętna twarz, której dziś już nawet nie pamiętam. No i ten charakterystyczny uśmiech na twarzy, który nie wiadomo czy jest grymasem czy oznaką radości. Tekst na przywitanie: `nie za zimno ci w tych szortach? Przecież jest luty`. `Jestem z Polski, dla mnie aktualnie czerwiec ;)`. Chciałam być lekko zabawna, udać, że nie odbieram jej złośliwości. Chwilę później złożyło się tak, że wszyscy się rozproszyli więc zostałyśmy przy barze we dwie: `Jak nie byłam z Francisco to też praktycznie codziennie zakładałam najlepsze ciuszki i chodziłam po klubach szukając miłości. A ten zegarek to podróbka czy oryginał?`
Jak wytłumaczyć `zajętym` dziewczynom, że nie każda wolna ma ochotę rzucić się na jej faceta?

Proszę o radę.
Podpisano, desperatka Pati.

Powoli robi się ciepło, więc warto przebywać na dworze ile się da. Zdjęcia w klimacie wakacyjnym choć za oknem oficjalnie trwa luty. Warto powoli zacząć troszczyć się o letnią formę w czym doskonale pomoże kolekcja Adidas wiosna-lato 2014. Wszystkie elementy możecie znaleźć na oficlajnej stronie firmy ---> klik!

napisała: Pati
zdjęcia/ światło: mama/ tata
na zdjęciach: Marsi