Chłopiec czy dziewczynka?

W przedszkolu chłopcy nie chcą siedzieć z dziewczynkami w jednej ławce, w podstawówce nie lubią iść z nimi w parze a w gimnazjum jak wyzywają to znaczy, że im się podobasz. Potem przychodzi liceum i wszelkie miłosne podkręty nabierają bardziej dojrzałego charakteru. Gdy byłam dzieckiem woziłam w różowym wózku maskotki zamiast lalek, nie bawiłam się w dom tylko skakałam po drzewach, a gdy już bawiłam się w dom to byłam ojcem albo psem. Moja mama zawsze mówi, że rodzicielskie instynkty przychodzą z czasem, że w życiu każdego z nas nadchodzi ten dzień, gdy masz ochotę zejść na ziemię złożyć jaja i zasadzić drzewo. Rodzina raczej nie pyta o mój stan, jedynie babcia lubi wiedzieć `czy mam tam jakiegoś kawalera`. Drogi Rodzicielski Instynkcie,
wiem, że gdzieś tam jesteś i czyhasz żeby mnie dopaść. Wiedz jednak, że nie jestem dobrym podłożem do zasiania ziarenka pod tytułem `Kochająca Matka, Spełniona Żona`. Nie wkładam głowy do wózków koleżanek z okrzykiem na ustach `ale śliiiccnyyyy i jaki podobny do mamusiiiii`- brzmiąc głupiej niż to paromiesięczne dziecko. Parę lat temu byłam opiekunką do dzieci w dużym hotelu, puszczałam im Seks w Wielkim Mieście a one mnie uwielbiały. Całe stado sześciolatków szło do Pani Patrycji na Seks (tak mówiły). Później zarząd hotelu zabronił moich seansów. Wszyscy bardzo to przeżyliśmy.

PS. Kiedyś podobał mi się pewien chłopak. Gdy szedł po drugiej stronie ulicy schowałam się do ciężarówki rozładowującej towar pod sklepem. Gdy zauważę Instynkt to też tak zrobię.
buty- mokashop.pl 248.90 zł -----> KLIK!
kurtka, spódnica, sweter- Zara

PS. Ostatnio pytaliście nas co polecamy na prezent. Zdecydowanie Yankee Candle <3 Pachną tak pięknie, że masz ochotę je zjeść! ;D


Na zdjęciach: Marsi


Napisała: Pati
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger