piątek, 10 kwietnia 2015

Jak lekko być lekkim.

Codziennie dostajemy od Was dziesiątki wiadomości z pytaniem: jak mam schudnąć? Wydawać by się mgło, że możliwości jest wiele, diet tysiące a produktów, które to umożliwiają- miliony. A tak naprawdę sposób jest tylko jeden- należy uzyskać ujemny bilans energetyczny diety. Co to znaczy? Zużywać więcej energii niż się jej spożywa. Prócz treningów, zdrowego jedzenia, odpowiedniej ilości wody i snu jest jeszcze jeden bardzo ważny czynnik, o którym zapominamy - cierpliwość. Naszą ludzką przypadłością jest jej brak. Chcemy szybko, bezboleśnie, skutecznie i już na zawsze. Jednak zadbana figura to nie farbowanie włosów ,które załatwisz podczas godzinnej wizyty w salonie fryzjerskim. Tłuszcz gromadzony latami nie zniknie w trzy tygodnie. A jeśli tak to powróci szybciej niż mogłoby się wydawać. Mieszkałam kiedyś z dziewczyną, która każdy poniedziałek rozpoczynała od słów: `Przechodzę na dietę, ale taką mega drastyczną. Chudnie się osiem kg w miesiąc!` I rzeczywiście na te dietę przechodziła. Nie wnikałam w szczegóły, pewnie dlatego, że żadna z prób nigdy nie przyniosła rezultatu. Poza wielkim gadaniem oczywiście. Pamiętajmy, że głodówka to nie dieta a dieta to nie proces, który ma początek i koniec tylko styl życia. Dobrze jest więc wybierać rozwiązania, które staną się dla nas czymś naturalnym, jak mycie zębów czy czesanie włosów . Jedzmy więc to, do czego chętnie wrócimy za parę dni. Zdrowe nawyki wchodzą w krew i to jest właśnie klucz do sukcesu.

I POSIŁEK godz. 8.00
- granulki z otrębów pszennych Smartfood 3.99 zł -----> KLIK!
- koktajl o smaku waniliowym Smartfood 4.99 zł-----> KLIK!
- 250 ml mleka odtłuszczonego
- dwie łyżki rodzynek sułtańskich
= 525 kcal

II POSIŁEK godz. 10.00
- baton czekoladowy z orzechami Smartfood 5.99 zł -----> KLIK!
- kawa z mlekiem
= 242 kcal

III POSIŁEK godz. 12.30
- risotto w sosie z grzybami Smartfood -----> KLIK!
- jajko sadzone
- oliwki, ser feta, suszone pomidory, ogórek
= 420 kcal

IV POSIŁEK godz. 15.30
- makaron carbonara Smartfood 6.69 zł -----> KLIK!
= 240 kcl

V POSIŁEK godz. 18.00
- placki o smaku wędzonego łososia Smartfood 5.99 zł -----> KLIK!
- 100 g wędzonego łososia
- sałata, pomidor, białe winogrono, sos jogurtowo-czosnkowy
= 305 kcal

VI POSIŁEK godz. 20.00
- koktajl o smaku truskawkowym Smartfod 4.99 zł-----> KLIK!
= 97 kcal

DLACZEGO WARTO ODCHUDZAĆ SIĘ Z PRODUKTAMI SMARTFOOD?
- dania są smaczne i bardzo proste w przygotowaniu, lubią towarzystwo warzyw, owoców i innych zdrowych dodatków. Możesz zastosować jeden zamiennik posiłku w ciągu dnia, lub skorzystać z całego programu.
- dieta nie jest monotonna, daje uczucie sytości i przyzwyczaja żołądek do przyjmowania mniejszych ilości
- dostarcza składników odżywczych i mineralnych, błonnika oraz witamin
- dieta jest bezpieczna, opracowana przez naukowców na potrzeby leczenia otyłości
- program odchudzania jest łatwo dostępny (do kupienia np. w sieci sklepów Rossman)

Więcej informacji na temat diety Smart Food znajdziecie tutaj ---> KLIK! 

Marsi:

Pati: