Take It To The Head.

Mawia się, że z alkoholem trzeba być ostrożnym bo kradnie naszą godność. Tekst `Pati, Ty już nie pijesz` zdarzyło mi się usłyszeć kilka razy w życiu od zapobiegliwych przyjaciółek, które troszczą się o moją reputację gdy ja samo jakoś zapomnę. Chodzimy na imprezy, żeby się `wyluzować i zabawić` ale w gruncie rzeczy nikt nie chce skończyć sponiewierany na podłodze w kałuży własnych wydzielin. Ze skrajnie szczęśliwych przeradzamy się w skrajnie upokorzonych, granica jest cienka, trzeba się strzec. I tak też jest w uczuciach. Nic nie robi z nas większego idioty niż `zakochanie`. Ekstremalna przypadki stanowi odrzucenie. Zaczynasz zachowywać się jak psychopata desperat, choć na`trzeźwo`niezły z Ciebie twardziel. Moja babcia zawsze mówi `od miłości człowiek głupieje`. Chyba źle jest tak utonąć bez reszty bo się wtedy traci rozsądek. Dobrze byłoby mieć u boku kogoś kto w odpowiednim momencie powie `Pati, Tobie wystarczy. Już jej nie lejcie!`.

Lubię kolorowe stylówki, oto jedna z nich. Jako pasek posłużyła mi chustka, nie jest to aż takie głupie jak tak teraz patrzę ;)
Ps. Wkręciła mi się jedna piosenka, której słucham bez przerwy od dwóch dni. Jakie jest na to lekarstwo?


spodenki- h&m
chustka- h&m
bluzka- River Island
buty- 5th Avenue







Napisała: Pati.
Na zdjęciach: Pati.
Copyright © 2014 siostry bukowskie. , Blogger